Showing: 1 - 1 of 1 RESULTS

Ny(holm) klubmester!

Her til aften blev der spillet udsatte partier og et enkelt parti ‘på forskud’ i klubturneringen. I forskudspartiet havde forsvarende klubmester Carl Johan Andersen hvid mod John Nyholm Hansen. Det blev til en remis, og dermed er Nyholm sikker på at hjemtage titlen som klubmester for foråret 2013, idet han med 5½/7 ikke kan indhentes af nogle af forfølgerne i Mesterklassen. Et stort tillykke til John med hans første klubmesterskab i Aalborg Skakforening! Yderst velfortjent og godt gået.

Den aktuelle stilling i klubturneringens grupper før de allersidste partier kan ses her.

John Nyholm
John Nyholm Hansen – fortjent klubmester F2013

Meget mere info om klubturneringens afslutning og Johns vej til titlen følger i næste uge, når sidste runde for de øvrige spillere afholdes tirsdag kl. 19.30.

Vel mødt i klubben!