Showing: 1 - 2 of 2 RESULTS

Senior DM i København

Mandag begynder årets Senior DM, der afvikles i Øbros lokaler med 42 deltagere.

Skakforeningen stiller med tre deltagere: Carl Johan Andersen, Arne Fjordside og Hans Peter Rasmussen.

Arne og HP lægger hårdt ud. Møder de to højest ratede i 1. runde. IM Bjørn Brinck-Claussen og FM Bent Sørensen. Men som Arne udtaler her dagen før: Man kan jo lige så godt starte fra toppen!!
Carl Johan får en lidt blidere start. Sort mod Jens Emborg, Øbro.

Udover Bent Sørensen deltager naboklubben med Jørgen Jørgensen, Poul Erik Nørgaard Olesen samt Ole Villadsen.

1. runde mandag starter kl 14, og de følgende seks dage spilles fra kl 11.

Vides ikke om man kan følge partierne live, men vi håber da.

Skulle der findes netforbindelser i hovedstaden, vil Arne&co sikkert skrive lidt fra turneringen.
God turnering og held og lykke….

Turneringens hjemmeside

Nørresundby forårs EMT

Turneringen der spilles over fem torsdage, har deltagelse af 20 spillere. Fem af klubbens medlemmer deltager, heraf de fire i mesterklassen.

I 1. runde vandt Peter Lysberg over Arne Hove, mens Kurt Pedersen tabte til unge Lasse Luther, Jetsmark. Opgøret mellem de to klubkammerater Søren Andersen og Peter Juul Pedersen endte remis.

I basis 2 er Per Jacobsen klar ratingfavorit. Og han svigtede ikke i sit første parti, da han sejrede mod Folke Liwendahl.