Forside

.

—————————————————————————————————-

Aalborg Skakforening spiller fra hver tirsdag kl. 19 på Aalborg Tekniske Gymnasium, Nyhavnsgade 14, 2.sal (brug trappen lige ved siden af Friis Shoppingcenter).

Undervisning for juniorer og andre interesserede starter kl. 17:30.

Du er altid velkommen til at besøge klubben for at se, om skak er noget for dig:
– hvis du ønsker at lære at spille skak,
– hvis du har spillet før og nu ønsker at finde nye modstandere,
– og hvis du mener, at du er god, kan vi også finde én, der kan give dig modstand.

Vi har spillere med rating fra 1000 til 2200

For nye spillere tilbyder vi et halvt år kontingentfri.  Derefter er kontingentsatserne:

Kategori Kontingent pr. kvartal Kontingent pr. år
Senior Kr. 200 Kr. 800
Studerende Kr. 175 Kr. 700
Pensionister Kr. 150 Kr. 600
Junior – indtil 20 år Kr. 150 Kr. 600
Børn – indtil 14 år Kr. 100 Kr. 400
Børn – skoleskak (ikke DSU) kr. 100 (halvårligt) Kr. 200
DSU medlem i anden klub Kr. 50 Kr. 200

Kategori: Koordineret turnering Klubturnering

12 thoughts on “Forside”

1. chi zhang siger:

min barn er interessant med skak. vi vil gerne prøve det. Kunne vi gå til din klub kl 17:30
    3 Sep?

2. Bjarne siger:

Ja, I skal være meget velkommen!

3. Sune siger:

Hej Fister

Der sidder stort set altid et par stykker og hygger med noget skak, mens de andre spiller turnering. Vi har åbent fra 16-22 ca. hver tirsdag.

1. Fister siger:

Okay. Tak for svar!

Angående undervisning fra 17:30, hvilken aldersgruppe er det primært for?

4. Elena siger:

Hej. Min barn på 8 år er interessant med skak. Men tirsdag kl.17 passer ikke til ham. Måske er der mulighed at spille skak anden dag od anden sted ( skole ? ) Gistrup, Gug skoler passer godt. Han gå på skipper clement, men der ingen skak der.

5. Peter Heine Nielsen siger:

Tillykke med dagen!

1. Jan Peter Lysberg siger:

Tak Peter. Du og Magnus blev selvfølgelig nævnt i, formand Bjarnes, veloplagte gennemgang af klubbens efterhånden mange, mange år. Bjarnes kærlighed til skak, er vi nok mange, der kan følge – op og nedture i gennem 50 år, men kærligheden til klubben, der er han en ener.

6. Bjarne siger:

Tak for lykønskninger fra prominente navne (Peter Heine og Niels Chr. Davidsen (der også sendte et foto fra Bobby Fischers grav på Island)!) og roser fra Lysberg.
    Vi har også fået lykønskning fra 7.Hovedkreds med en erkendtlighed på 500 kr. Tusind tak!
    Jeg synes selv vi havde en formidabel dag. Mit foredrag trak ud til 15.15, og jeg havde endda en masse flere anekdoter på lager. Vi var derefter 36 til lynturnering, flot! Der blev delt op i 6-mands grupper efter styrke. Gruppevindere: 1.Jacob W., 2.Kim H., 3. Thomas B., Ture og Martin, 4. Arne og Hans Peter 5. Emil. Gr.6 skema forsvundet.
    Efter lynturneringen var vi 26 deltagere til julefrokost på Dalle Valle. Mega-hyggeligt!
    På tirsdag 17/12 holder vi juleafslutning med præmieoverrækkelse fra klubturneringen. Vi ser lige om vi har fået gløgg og æbleskiver nok. I alle tilfælde er der småkager og kaffe på kanderne!

7. Kim Pors siger:

Mange tak for et godt og hyggeligt arrangement med Inspirerede foredrag og mærke atmosfæren og dit arrangement for klubben, og med efterfølgende let julefrokost. Det forsvundne skema kan jeg opklare, det ligger i min baglomme 🙂 resultat med første plads til multi kunstneren Hartwig og delt 2. plads til undertegnet og Kaspar L..
    – så mangler bare indberetningen af klubturneringen, så det faktiske billede af styrkeforholdene kommer til sin ret d.d 🙂
    — og konstatere, at det ikke er de unge der lukker og slukker på Dice a` Drinks, men de gamle med Arne som tovholder -)
    Ses

8. Morten Guldhammer siger:

Hej folkens

Min datter kunne godt tænke sig at prøve kræfter med skak. Jeg har selv spillet en del, da jeg var yngre (skoleskak). Hvis vi skulle kigge forbi, ville i dag så være god, eller skal vi vente til efter nytår?

1. Bjarne siger:

Kig bare ind i dag kl. 17.30, hvor juniorklubben holder juleafslutning.

1. Morten Guldhammer siger:

Tak. Vi kommer en tur 🙂