Aalborg Skakforening Klubliv,Skakturnering Aalborg GP lørdag 22.september

Aalborg GP lørdag 22.september

Lørdag d. 22.september spiller vi første delturnering i det nordjyske grandprix. Det foregår i kantinen på Strandvejen, og IKKE på Nordkraft, som tidligere og andre steder annonceret. Men kom og vær med. Vi starter kl. 10, og slutter ca. ved 16-tiden. Tilmelding: klik her.

1 thought on “Aalborg GP lørdag 22.september”

1. Bjarne Sønderstrup siger:

I går lørdag afholdte vi første runde af den nordjyske GP. Der var 20 deltagere fordelt på to grupper, og vi fik en hyggelig lørdag i vore nye spillelokaler i kantinen på Strandvejen. Øverste gruppe havde 8 deltagere fra mester-, 1.- og 2.klasse. Vinder af mesterklassen og dermed hele turneringen blev Niels Chr. Davidsen. Der var ratingpræmier til Mads Overmark og Allan Eriksen. I gruppe 2 var vores nye medlem Karl Sperling helt suveræn, da han vandt alle 7 partier! I denne gruppe var der ratingpræmier til Peter Duun Kristensen samt Gunner Jensen og Nicolai Brohus. Resultater kan ses på http://gp.skakteam.dk/ . Næste runde spilles i Nibe d. 6.oktober.