Aalborg Skakforening Klubliv Aalborg Regatta

Aalborg Regatta

løber af stabelen på Aalborg havn, fredag 21., lørdag 22. og søndag 23.juni. Der vil blive mulighed for at spille skak på små og store brikker, idet der om lørdagen arrangeres Nordjysk Mesterskab i Friluftsskak (hvor vi skal have kvalificeret en deltager). Om søndagen spilles der ligeledes mesterskab, men denne dag for juniorer. Kom og vær med! Jeg kan udlove 4 billetter til fodboldlandskampen nu på onsdag 5.juni på Aalborg Stadion til de 4 første, der melder sig til at hjælpe til på Regattaen…

12 thoughts on “Aalborg Regatta”

jep

1. Bjarne siger:

Jeg har en billet til dig. Ring lige.

lidt sent

1. Jan Peter Lysberg siger:

Og tak, så kampen – ???????

2. Jacob W siger:

ditto

3. Mads Leth siger:

Jeg vil også gerne hjælpe til, men er ikke interesseret i fodbold-billet til onsdag.

4. John Nyholm siger:

Jeg kan f.eks. spille om lørdagen

5. Alexander Eeg Jensen siger:

Jeg spiller/hjælper gerne til om lørdagen 😉

6. Bjarne siger:

Vi har to pladser til ‘det Nordjyske Mesterskab i kæmpeskak’ om lørdagen kl. 13-16. Jeg foreslår vore to klubmestre Carl Johan og John Nyholm. Hvis ikke begge kan (John har meldt sig), så kan vi bruge de næste to tirsdage til en lille udtagelsesturnering?!

1. Carl Johan Andersen siger:

Lørdag den 22.juni skal jeg på Hasseris Gymnasium og hilse på nogle gamle elever, som har hhv. 40- og 25-års-jubilæum.Er du for rsten ikke selv en af dem, Bjarne?
      Jeg kan derfor ikke deltage i ´kæmpeskakken´!
      Carl Johan

7. Bjarne siger:

Så er det i dag det starter! Kom og vær med fra kl. 14-17 ved havnen neden for Utzon-centeret. I morgen lørdag spilles Nordjysk Mesterskab i kæmpeskak fra 13-17. Deltagere fra klubben er her John Nyholm og Jacob Würtz. Der vil også være mulighed for at spille ved små brætter ved siden af kæmpeskakspillet. Søndag spiller juniorerne fra kl. 11-15, og her vil Martin repræsentere klubben. Her vil der ligeledes være mulighed for at spille ved siden af.

1. Preben Nielsen siger:

Fint initiativ, som hovedkredsen og klubberne kunne være fælles om. Og med min. 500 der så på i løbet af lørdagen, tåler det en gentagelse næste år. Med Per Andreasen som kommentator kan det aldrig gå helt galt (tilskuermæssigt).

“Kæmpeskakturneringen” blev vundet af Tommy Nielsen, Jetsmark med finalersejr over John Nyholm. I semifinalen havde Tommy slået hovedkredsformanden (Christian Grubert), mens John besejrede Jacob W.

Juniorturneringen søndag trak ikke så mange til.
      Martin trak ikke uventet det længste strå, trods en del slinger i valsen.
      Silas Lux fra Skørping viste lovende takter i sit første parti mod Martin (remis)
      Det unge Skørping talent har iflg. sin far planer om at melde sig hos Hans Engen den kommende sæson, ligesom Hove junior. Det lover godt….