Aktiv Sommer 2013

I den første uge af skolernes sommerferie – uge 27 – har klubben en rigtig fin mulighed for at gøre reklame for skakspillet og måske endda hverve nye medlemmer. Aalborg Kommune arrangerer nemlig ‘Aktiv Sommer’, som er fritidstilbud til alle elever i 4. – 10. klasse. Denne gang vil der i Nordkraft være skak på programmet, hvilket Aalborg Skakforening skal stå for at arrangere. Det drejer sig om de tre dage fra tirsdag d. 2/7 til torsdag d. 4/7 i tidsrummet 10.00-15.00. ‘Aktiv Sommer’ står for borde, stole, forplejning, m.m. så klubben skal bare sørge for skakmaterialer, man power og indhold.

Hvis du har tid og lyst til at give en hånd med i uge 27, så kontakt formand Bjarne Sønderstrup.

Læs mere om ‘Aktiv Sommer’ på Aalborg Kommunes hjemmeside.