Forårshurtigskak

Tirsdag d. 7.maj starter vi med ‘Aalborg Skakforenings hurtigskakmesterskab’. Konceptet er, at der spilles 4 tirsdage med 2 dobbeltrunder – hvid og sort mod samme modstander – hver aften, og klubmester bliver den, der scorer flest points af 16 mulige. Ingen indskud – ingen præmier, udover æren og ratinggevinster!

Der startes hver aften kl. 19.30, og der spilles med betænkningstiden 15 minutters + 5 sekunder pr. træk. Turneringssystemet bliver et ‘fleksibelt monrad’ med tillid til at turneringslederen laver en retfærdig rundelægning afhængigt at deltagerantallet den enkelte aften (man binder sig ikke til at deltage alle tirsdage). Partierne vil blive hurtigskak-ratet. Kom og deltag, og vær med til at få vore nye medlemmer integreret.

Tilmelding på http://turnering.skak.dk/TournamentActive/Details?tourId=25792