Klubturnering forår

Vi starter tirsdag d. 15.januar med 1. runde. De følgende runder spilles 22/1, 5/2,12/2, 5/3, 19/3 og 2/4. Der spilles i Monrad-grupper af passende størrelse, omkring 16. Vi håber på mange tilmeldinger, så vi måske kommer op på 3 grupper? Tilmelding senest søndag d. 13/1 på http://turnering.skak.dk/TournamentActive/Details?tourId=25526

3 thoughts on “Klubturnering forår”

1. Bo Torpegaard Jensen siger:

Som rigtig aalborgspiller, har jeg ramt ratingtallet 1889 – det må helt sikkert betyde en god klubturnering 😀

2. Preben Nielsen siger:

Resultat af udsat parti – 5. runde:

Axel Kristensen – Per Jacobsen 1 – 0

Dermed tager Axel føringen i gruppe 3 med 4 p, fulgt af Per med 3,5 p

Gruppe 1 føres af Sune Kovshøj med 4,5 p, fulgt af forudseende Bo Torpegaard med 4 point. (Held med det ratingtal – 1 8 8 9 – jeps!)

Mogens Hermansen og Bo Byrial Nielsen er i spidsen af gruppe 2. Begge har 3,5 point, fulgt af 3 spillere med 3 point.

3. Lasse S. siger:

Så er der kun to runder tilbage.

Kan man ikke få nok skak, så starter Nørresundby Forårsmesterskab på torsdag. Sidste tilmeldingsdag er i dag (http://turnering.skak.dk/TournamentActive/Details?tourId=25634).
    På lørdag er der hurtigskak i Skørping, hvor GP’et afsluttes (http://turnering.skak.dk/TournamentActive/Details?tourId=25632)