I aften er det sidste frist for tilmelding til seniorturneringen Larsen Nordjyske Mindeturnering, der spilles fra på lørdag 13/10 på Aalborg Katedralskole. Se indbydelsen http://turnering.skak.dk/TournamentActive/Details?tourId=24961. Indskud er 500 kr., men vi betaler 250 kr. heraf for vore medlemmer.

2 kommentarer til“Larsens Nordjyske Mindeturnering 2018”

1. Kommentar af Bjarne Sønderstrup

Turneringen er nu godt i gang og vi har 9 deltagere med. Efter 3 runder er John Nyholm og Carl Johan godt med, med 2 points hver. John imponerede ved at vinde over Jørn Sloth i 2.runde, godt nok på en tidnødsfejl af Sloth, men John kørte sejren sikkert hjem. Carl Johan var flyvende i 3.runde og besejrede nordmanden Vidar Taksrud, 2040, i ren offerstil. Først en let officer, så en kvalitet og et meget flot sluttræk som krølle på halen. Se partiet på live-sendingen fra stævnet: http://liveskak.dk/2018/Aalborg/Larsens2018/index.htm.
    Der spilles hver dag fra kl. 11 ind til og med fredag på Aalborg Katedralskole.

2. Kommentar af Lasse S.

Sidste runde i morgen. GM Evgeny Sveshnikov ligger i front med 5½ point foran GM Henrik Danielsen med 5.

Efterlad et svar