125 års jubilæum!

2014 er som bekendt året, hvor Danmarks ældste eksisterende skakklub fylder 125 år.

Og det er jo os!

Vi fejrer det inden året går helt på hæld med en forhåbentlig hyggelig og festlig sammenkomst

SØNDAG d. 28. DECEMBER kl. 12.00 på Vissebakkegård, 9210 Aalborg SØ (i Arnes fælleshus).

Medlemmer af klubben skal betale den symbolske pris på 125 kr. for mad og drikke, mens inviterede gæster slipper gratis.

[EVENTR REGISTRATION 1]

[EVENTR ATTENDEES 1]

1. Jeg er med jer i tankerne 🙂
    Og held og lykke soendag.

2. Bjarne Sønderstrup

Tilmeldingerne begynder nu at flyde ind. Sune Normann vil lave mad, og jeg vil fortælle lidt om foreningens historie. Arne og Hans Peter vil hjælpe til med at pynte op og servere, så der er alle muligheder for at det bliver en festlig dag! Du kan stadig nå at tilmelde dig, også hvis det bliver 2.juledag.
    Glædelig Jul
    Juleformanden

3. Husk at få billederne som Bjarne viste til festen uploadet på hjemmesiden , de var ret spændende

4. Bjarne Sønderstrup

Hej alle
    Tusind tak til alle, der var med til at gøre jubilæet til en rigtig god oplevelse. Til Sune N.H., der lavede lækker mad, til Arne og H.P. der vartede op, og til gæsterne, der kom med veloplagte taler. Jeg er ved at redigere billederne, som jeg viste. Det viste sig, at der var nogle småfejl og en masse tilføjelser, når man sådan kommer til at kigge efter. Men jeg lægger dem snart ud på hjemmesiden under ‘Historie’.
    Godt Nytår til alle, og lykkebringende næste 125 år til foreningen. Og husk: ‘Film skal ses i biografen og skak skal spilles i klubben!’ /BS