Remis mod favorit

Carl Johan Andersen spiller med i Senior DM i Randers.

CJA spillede idag, efter en formidabel forsvarskamp, en meriterende remis med de sorte brikker mod DM favoritten FM 2299 Bent Sørensen, Nr.Sundby.

For dem der vil spille partiet igennem, findes det via DSU´s hjemmeside. Et meget vanskeligt slutspil opstod, og hvis hvid skal vinde er nøgletrækket 28 g4. Meget lærerigt.

hilsen PLys.

1. Hej Carl Johan!
    Det var flot at følge din kamp mod Bent Sørensen. Men det var også synd, at du tabte til Oluf Øe med det letsindige og ukorrekte springeroffer. Kom igen!

Med venlig hilsen fra din gamle klubkammerat, som efter ca. 25 års pause er begyndt at spille skal igen (i Næstved Skakklub). Også hilsener til alle de andre “gamle” i Aalborg Skakforening
    Peter Wang

1. Hej, ja der går min gammel engelsk lærer, Carl. Og det er dejligt at se Carls spil fuld af energi og romantik. Kedeligt er det ikke. Kan godt lide partiet mod Henning L. hvor h4 dækker for mat i bunden. Men havde 2 chancer for Sc5 ikke gjort det kortere ?
      Go on Carl og hilsen til Peter Wang