1.holdet klarede sig

Vi fik de nødvendige points i sidsterundeopgøret mod Esbjerg og klarede dermed skærene i 1.division. Resultatet 3-5 er egentlig misvisende, idet vi faktisk spillede rigtig god holdskak og holdt den kørende indtil vi kunne se at nedrykningen kunne undgås. Faktisk kunne vi med lidt held sagtens have vundet over holdet, der sluttede som nr. 1 i rækken. John spillede en fin remis mod Niels-Jørgen Fries Nielsen og Kim og Jacob tog også rimeligt tidligt remis, men dog ikke uden kamp. Dernæst vandt Michael flot og sikkert på 2.bræt, og det så lyst ud hos Finn og Peter. Dramaet begyndte dog, da Peters modstander holdt op med at notere. Jeg insisterede på at der skulle noteres, også de manglende træk, og jeg måtte presse kamplederen til at give advarsel til Peters modstander. Men heldigvis fik resultatet ikke betydning for nedrykningskampen, så vi sluttede fred med Peters remis. Desværre tabte Søren og jeg så et par kritiske stillinger, men det var bestemt ikke efter planen, at Finn skulle tabe en klart fordelagtig stilling med en bonde mere. Et lille øv til sidst, men et stort hurra for en godkendt holdpræstation hele sæsonen igennem.

1. Bo Torpegaard Jensen

Super! Tillykke med det 🙂

1. Jan Peter Lysberg

Ud over at det er en stor ære at spille på første holdet, har det været en fornøjelse, at være vidne til et fantastisk sammenhold. At jeg selv har svigtet andet holdet, dels ved fravær, og o point, skal kun beklages. Nu er der kun Hans og CO. , der redder den igen igen. Held og lykke i Aars den 10.
      hilsen en glad PLys.

2. Stort til lykke – flot at i klarede skærerne, og mon ikke 2-3holdet laver det sædvanlige bungyjump ;-)2. holdet tog da ihvertfald udspringet;-)

3. Per And. fra Nr.Sundby skrev inden vores kamp mod Viborg på facebook, hvor vi defacto reddede os , at han troede Viborg rykkede op i skakligaen. Da dette krævede kæmpe sejr over os på ca. 8-0 var det vist en indirekte provokation mod vores hold, så vi må i stærk træning til næste år, for at blive bedste nordjyske hold i 1. division.

Jeg vil gerne her komme med en forudsigelse om at Brønshøj vinde DM-guld i år (de mangler nemlig Nørresundby), og at vi næste sæson bliver bedste nordjyske hold i 1. division.