Hvem vil med til Svendborg?

Søndag d. 24/5 spilles der finale-pokalstævne på Hotel Svendborg (og ikke pinsesøndag, som det plejer?!). Vi er berettiget til at stille 4-mands-hold i Eliterækken og Bredderækken, og så må vi også stille hold i Seniorrækken. Jeg regner derfor med at vi sender 3 biler derned, og jeg har fået at vide, at Nørresundby ikke stiller hold i Eliterækken, så vi får kørslen dækket til den ene bil af hovedkredsen. Arne har samlet et seniorhold (Hugo, Kurt, Arne og HP). Jeg skal derfor have 8-spillere til elite- og breddeholdene. Hvem vil med? Vi kører kl. 7.30 og forventes først at være hjemme hen på aftenen. Men det plejer at være sjovt!

1. Bjarne Sønderstrup

Efter rundspørgen er vi nået frem til at vi kun sender ét (elite-?!)hold til Svendborg:

1. Søren Andersen 2063

2. Sune Kovshøj 2076

3. Bjarne Sønderstrup 1946

4. Hans Peter Rasmussen 1712

Sune kører med HP og undertegnede kl. 7.30, mens jeg regner med at Søren selv finder til Svendborg. Der er bestilt buffet til alle fire. Mads Alberg mindede os om, at vi skulle have plads til pokalen på hjemvejen, og det er der jo, når vi kun er tre i bilen!

2. Bjarne Sønderstrup

Aalborg sidst i Svendborg.
    Det blev kun til 6 points i finalestævnet pinsedag, men oddsene var nu heller ikke for gode på forhånd. Trods dette var det opløftende at læse, at Sune scorede 3 points på 2.bræt og at Søren kunne slå lh-spiller Mikkel Antonsen i 1.runde.
    Jeg var overordentlig ked af, at jeg måtte svigte holdet, men kl. 18.50 lørdag aften stod jeg i afgangsterminalen i Göteborg og kunne se den sidste færge hive langgangsbroen ind. Beklager ikke at kunne læse, at man skal møde op ½ time før afgang! Jeg havde løbet ½-maraton sammen med datter og søn, og troede vi havde god tid. Ak, ak. Godt at Kurt kunne træde til i sidste øjeblik, selv om pointhøsten jo ikke var noget at prale af. Men jeg håber at holdet havde en fornøjelig dag alligevel og nød frokostbuffeten.