Holdturnering 2019/20

Som sædvanlig begynder holdturneringen i slutningen af oktober.

I divisionsturneringen mødes klubbens to bedste hold i et rent klubopgør i 1. runde i 2. division

Uden at kende holdopstillinger, må Silkeborg og Aalborg 1 være favoritter til at skulle kæmpe om den enlige oprykningsplads, mens 2. holdet må have gode chancer for en midterplacering.

Aalborg 1 møder i rækkefølge:

Aalborg 2 (hj), Holstebro (ude), Skørping (hj), Randers (hj), Jetsmark 2 (ude), Kjellerup (ude), Silkeborg (hj)

Aalborg 2 møder:

Aalborg 1 (“ude”), Skørping (ude), Kjellerup (hj), Jetsmark 2 (hj), Randers (ude), Silkeborg (ude), Holstebro (hj)

Der spilles følgende søndage med kampstart kl 12:

27. oktober – 17. november – 1. december – 12. januar – 26. januar – 23. februar – 8. marts

Den afsluttende fællesrunde (8/3) afvikles i Aalborg

Hovedkredsturneringen (Mester, A og B rækken) afvikles på hverdagsaftener i ugerne:

44 – 46 – 48 – 2 – 5 – 9 og 12

Aalborg skakforening stiller med to hold i Mester-rækken og tre A-hold, mens der er fri tilmelding i B-rækken.

Der foreligger endnu ikke program for hovedkredsturneringen.

1 Comment

1. Jeg har sendt styrkelisten ind, og vil nødig rette, da det vil berøre alle de underliggende hold. Men hvis du kan spille det du kan, vil vi være taknemmelige. Vi har ikke (forhåbentlig) problemer med at finde reserver.