Nytårsquiz 2013

Med ønsket om en rigtig glædelig jul samt et godt og ratingindbringende nytår præsenterer hjemmesidens redaktion Aalborg Skakforenings Nytårsquiz 2013. Reglerne er enkle: besvar de 20 spørgsmål i quizzen efter bedste evne og indsend besvarelsen elektronisk med navn og e-mailadresse. Deadline for deltagelse er tirsdag den 15. januar 2013. Førstepræmien i quizzen er ‘gratis’ deltagelse i klubturneringen efteråret 2013. Så sammenholdt med formandens juleopgave, som du kan læse andetsteds på hjemmesiden, har du altså nu mulighed for at vinde gratis deltagelse i de to næste klubturneringer. Så bliver julegaverne da ikke større! Vinderen af nytårsquizzen kåres på klubbens generalforsamling i maj. Klik dig videre til quizzen her.