Tilmelding til Klubturneringen er nu åben

Tilmeldingen til klubturneringen er nu åben.
Tilmeldingen kan findes under>Klubturnering>Forår 2015>

For at tilmelde sig klikker man på “Medlem af Dansk Skak Union” tilmeldings knappen.
Hvorefter man udfylder en tilmeldings blanket. Derefter vil man være at finde i “tilmeldte” sektionen.
Den kan findes i højre øverste hjørne.

1. Bo Torpegaard Jensen

Jeg har tilmeldt mig klubturneringen, men jeg kan ikke spille de første 2 runder.
    Hvis dette er for mange runder, at jeg skal have udsat fra start, så må I gerne slette mig fra turneringen, men ellers er der hermed givet afbud 🙂

2. Bjarne Sønderstrup

Runderne starter kl. 19.00 og spilletiden er 1.30 til 40 træk + 15 min til resten. Derudover 30 sek pr. træk hele partiet.

3. Jan Peter Lysberg

Velkommen hjem Bo, håber du havde en fantastisk tur ! Men det giver stadig ikke mening, at dette står under – klubturneringen er åben. Så hvis du ser dette Sune. Rens ud !!! Tak for hyggeligt samvær og gode samtaler om hjemmesiden og fremtid.