Klubturnering 3. runde

I aften, tirsdag d. 8/10 spilles 3. runde i efterårets klubturnering. Der er indløbet følgende afbud: Jørn Bach Hansen, Søren Andersen, Alexander Eeg Jensen og Finn Bjørn. Som Bjarne skriver, vil det derfor være en idé, om Henrik Lunden og Peter Juul spiller deres parti i aften.

Udsatte partier kan med fordel afvikles næste tirsdag d. 15/10 (i efterårsferien).

1 Comment

1. Der er mulighed for afvikling af udsatte partier tirsdag d. 15/10 kl. 19 i klubbens lokaler. Man kan også, efter aftale med sin modstander, spille partier forud. Så mød op til en hyggelig aften i klubben. Landskampen Danmark-Malta er alligevel uden betydning 🙂