Klubturnering 7. runde

I morgen tirsdag d. 3/12 spilles sidste runde af årets klubturnering efter følgende plan:

Mesterklassen:

Finn Winther Nielsen – Henrik Lunden Kristensen

Peter Juul Pedersen – Michael Øe

Søren Andersen – Jørn Bach Hansen

Carl Johan Andersen – Bjarne Sønderstrup

De to udsatte partier:  Henrik Lunden – Bjarne Sønderstrup samt Michael Øe – Jørn Bach Hansen kan afvikles i klubben d. 10/12 eller 17/12.

Basis 1:

Thor Rasmussen har set sig nødsaget til at trække sig ud af turneringen pga. sygdom. De partier, som Thor har spillet, udgår fra turneringsregnskabet (men de rates efter sædvanlig procedure). Tirsdagens runde lyder:

Torben Winkler – Preben Nielsen

Normann A. Hansen – Arne Dan Fjordside

Mads Leth – Kurt Pedersen

De tre udsatte partier:  Preben Nielsen – Arne Fjordside, Preben Nielsen – Normann Hansen, Normann Hansen – Torben Winkler kan afvikles i klubben d. 10/12 eller 17/12. De nærmere omstændigheder kan aftales i morgen.

Basis 2:

Alexander Eeg Jensen – Poul Davidsen

Finn Bjørn – HP Rasmussen

Christian Gottschalck – Kewin Pedersen

Per Jacobsen – Karl Henrik Laursen

De to udsatte partier:  Poul Davidsen – Per Jacobsen, Poul Davidsen – Finn Bjørn kan afvikles i klubben d. 10/12 eller 17/12. De nærmere omstændigheder kan aftales i morgen.

Basis 3:

Henning Mæng er bortrejst efter d. 3/12 og derfor afvikles de sidste partier efter følgende plan – tirsdag d. 3/12:

Henning Mæng – Bo Schjødte

Lasse Svendsen – Henrik Sigvardsen

Orla Olesen – Andreas Ferslev Bock

De fem(!) udsatte partier:  Bo Schjødte – Orla Olesen, Bo Schjødte – Lasse Svendsen, Henrik Sigvardsen – Bo Schjødte,  Lasse Svendsen – Uffe Kristensen samt Lars Lytzen – Andreas Bock kan afvikles i klubben d. 10/12 eller 17/12. Man er også velkommen til at afvikle partiet privat og derefter afrapportere resultatet til undertegnede. De nærmere omstændigheder kan aftales i morgen.

Vel mødt til en spændende sidste runde d. 3/12 kl. 19.00

1. Morten Thor Rasmussen

Hej allesammen, nu viste jeg mig jo nede i klubben i går, så vil bare lige sige at min sygdom er, at jeg har fået en 2 måneder for tidligt født datter forrige søndag, som jeg skal passe og pleje, hvorfor jeg ikke har overskud til at have ting jeg skal i kalenderen. Jeg kommer ned når det passer, samt prøver at spille holdkampe, og vores lile pige klarer sig rigtig flot, så vi er trygge ved hende i øjeblikket.

Mvh Thor