Aalborg Skakforening Klubliv Forårshurtigskak

Forårshurtigskak

På alle tirsdage indtil sommerferien spilles 3 runder hurtigskak med betænkningstiden 15 min. + 5 sek./træk. Man kan frit tilmelde sig en enkelt aften. Kom kl. 19 og tilmeld dig aftenens runder. Matchning foretages på aftenen.

8 thoughts on “Forårshurtigskak”

1. Jacob W siger:

De første tre runder havde deltagelse af cirka tyve spillere. Man behøver ikke møde op hver gang for at deltage – eller have været med første gang.
    -Jeg deltog fx kun i de første to runder. Så kom glad!!!

2. Jan Peter Lysberg siger:

Vandt i første runde over en fysisk spiller, og ikke mister bye

1. Bjarne siger:

Ja, men vi har ikke data på spilleren. Det samme gælder for den anden “bye”. Men turneringen er nu oprettet, og kan følges på DSUs turneringsside. Betænkningstiden er 15 min. + 5 sek./træk. Som man kan se, er det efter princippet “spil, når du kan og har lyst”. 3 runder på en aften. Ingen indskud, ingen præmier.

3. Jacob W siger:

Tillykke til Martin Møller med førstepladsen. Han endte med to points forspring til Hugo og Shagen. Shagen har kun spillet i skakklub i et års tid!!

1. Arne F. siger:

Så er den anden 9-runders hurtig skakturnering i gang, med 13 deltagere. 3 partier pr. aften – betænkningstid 15 min + 5 sekunder pr. træk. Turneringen bliver først opdateret efter næste runde. Martin har lagt hårdt ud med 3 point – velkommen til Egor fra Ukraine.

4. Lasse siger:

Hvornår holder klubben sommerferie?

5. Bjarne siger:

Vi holder sommerferie i juli måned.

6. Bjarne siger:

Der spilles 3 runder i aften. Jacob styrer begivenhederne i formandens fravær.