Klubturnering afsluttet

På grund af coronasituationen og vores manglende adgang til lokalerne, så har vi afsluttet turneringen og sendt den til indberetning d.d. Partier efter 11/3 er derfor ikke blevet spillet og dermed heller ikke blevet ratet. Præmiefordelingen bliver dermed:

Mestergruppen: Nr. 1 og klubmester i forårssæsonen: Kasper Skaarup. Nr. 2: Edgar Parra. Ratingpræmie: Johan Stanislaus.

Basis 1: Vinder: Jarl Mølgaard. Ratingpræmier: Jesper Dahl Hansen, Chr. Hartvigsen og Anders Rasmussen.

Basis 2: Vinder: Jesper Berg Axelsen, nr. 2: Jonas Bendtsen, nr. 3: Edmundas Maksimavicicius. Ratingpræmie: Frederik Rasmussen.

Præmierne vil blive overrakt ved generalforsamlingen, der er berammet til d. 11.august.

взять займ онлайн срочно