Tidlig sommerferie!

Selv om der var åbnet for, at vi kunne komme til at spille skak med hinanden i klubben, så har vi i bestyrelsen valgt at udsætte genoptagelsen til august. Vi kunne godt få lov til at spille i klubbens lokaler, men så skulle vi spritte af før og efter, og vi skulle også tage højde for, at der skulle gøres professionelt rent inden der kom elever næste dag. Derfor har vi besluttet os for at suspendere klubturneringen, og indberette de resultater, der er registreret indtil nu. Vi håber inderligt at situationen ser lysere ud efter sommerferien, og vi vil så i givet fald starte med en generalforsamling primo august.

займ без проверки ки отзывы

1 Comment

1. Godt med en beslutningsstærk bestyrelse ? selvom man kan undre, at man gå gå til demonstration med over 15000 hvor man kommer hinanden ved, nå, det er ikke altid logikken er til at forstå. Men enig i beslutningen.
    Der er dog gode muligheder for internet skakspil/ turneringer for de friske. Preben “vores køkken chef” har lavet et opslag vedr. DM i hurtigskak på fredag, hop med, alt kan ske ? men adrenalien kører på højeste puls.
    – Var med for i DM i Lynskak for 14 dage siden. 13 runder, hvor jeg lagde ud med 3 nederlag, men kom lidt tilbage med 5,5 point og bl.a. nappede Johan Ravnstrøm som smed håndklædet ?
    God ferie til alle og glæder mig til at vi ses igen.