Klubmestersimultan og juleafslutning

Klubmester Carl Johan Andersen spillede ved tirsdagens juleafslutning simultan mod 12 af klubbens spillere. Resultatet blev et knebent nederlag til klubmesteren på 5½-6½ (5 sejre, 1 remis, 6 nederlag), hvilket vel egentlig er et ganske flot resultat modstanderne taget i betragtning (4 mesterspiller, 4 ‘basis 1’-spillere og 4 ‘basis 2’-spillere). Der var en bogpræmie fra Carl Johan til Hans Engen, der var den første til at besejre klubmesteren.

En hyggelig aften med rigelige mængder glögg, æbleskiver og hygge blev afsluttet med julelynturneringen, som bestod af to grupper a syv spillere. I finalen besejrede Würtz Winther!?

Tre fotos fra aftenens simultan herunder:

foto
Carl Johan i trækket med sort mod Hans Engen, mens Bo kigger meget misundeligt på Hans’ gode stilling!

foto(2)
Klubmesteren trækker energisk mod Lars, mens Finn ærgrer sig over, at det ikke er ham, der giver julesimultan!
foto(3)
Carl Johan Andersen – klubmester for efteråret 2012