Generalforsamling 10/6

Der afholdes ordinær generalforsamling i klubbens lokaler tirsdag d. 10. juni 2014 kl. 19.00. Dagsorden i henhold til klubbens vedtægter (se nedenstående).

Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hænde senest 5 dage forinden.

Efter generalforsamlingen vil der være præmieoverrækkelse fra klubturneringens Del 1 (efterår 2013) og Del 2 (forår 2014), og aftenen sluttes af med Klubmesterskabet i lynskak.

Vel mødt!

Dagsorden:

1. Valg af dirigent
  2. Formandens beretning
  3. Kassererens beretning
  4. Indkomne forslag
  5. Valg af formand
  6. Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer, (Mads Leth og Brian Tranholm er på valg for 2 år)
  7. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
  8. Valg af 2 revisorer (Normann Hansen og Anders Rasmussen)
  9. Valg af revisorsuppleant
  10. Eventuelt

1 Comment

1. Kort referat:
    Dagsorden:
    1.Valg af dirigent
    Kim Houlberg blev valgt.
    2.Formandens beretning
    Bliver uploadet her på siden.
    3.Kassererens beretning
    Arne fremlagde regnskabet, der viste overskud på grund af det nyligt afholdte DM
    4.Indkomne forslag
    Ingen.
    5.Valg af formand
    Genvalg af Bjarne
    6.Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer, (Mads Leth og Brian Tranholm er på valg for 2 år)
    Morten Thor Rasmussen blev nyvalgt i stedet for Mads, der flytter til København. Brian har sagt ja til at fortsætte, idet vi hårdt har brug for en webmaster.
    7.Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
    Bo Torpegaard og Per Jacobsen blev valgt. Bo og Sune og Hans sagt ja til at indgå i en studiegruppe, der under vejledning af Brian vil sætte sig ind i live-dækning.
    8.Valg af 2 revisorer (Normann Hansen og Anders Rasmussen)
    Genvalg
    9.Valg af revisorsuppleant
    Kurt Pedersen
    10.Eventuelt
    Der blev informeret om Regatta weekenden 20.-22./6. Desuden blev der drøftet lokale’problemer’ og klubturneringsform.
    Den efterfølgende lynturnering blev vundet af Erik Højfeldt foran René Rasmussen.