Aalborg Skakforening til pokalskak i Odense

Til pinsedags pokalstævne i Odense stiller klubben med følgende to hold.

I eliterækken:

1. Bjarne Sønderstrup, 2071
  2. Jacob Würtz, 2060
  3. Peter Lysberg, 1993
  4. Hans Peter Rasmussen, 1854

og i bredderækken:

1. Johan Holmström, 1821
  2. Arne Fjordside, 1795,
  3. Steve Dahl, 1583
  4. Per Jacobsen, 1570

Ratingtallene er fra 1.januar, og holdopstillingerne følger styrkelisten. Vi kører holdvis derned søndag morgen, og transport aftales med holdlederne/chaufførerne Bjarne, 23375618, og Arne, 29903016.

1 Comment

1. Jan Peter Lysberg

Tak for en hyggelig dag, og i år et rigtigt godt stævne. Spiste dog ikke med til buffen; Men de var godt i stand, der kom ud efter en meget- meget lang pause. Vi eliteholdet var langt væk fra de 4 andre – så det må de selv skrive om. HP blev topscorer med 2½, efter tre grimme nuller – godt kæmpet. Jeg selv på tredie bræt fik 2, efter elendigt spil, men dog bedste præstations rating på holdet – lige som sidste år !! Denne gang kun 1945 – mere end 150 mindre end sidste år. Jacob ( KM ) spillede bare elendigt – undskyld Jacob. 1 point. Bjarne havde det umulige første bræt, igen i år. Heldigvis bedre end sidste år; Men de er altså gode de folk på førstebræt. Vi ligger i bunden, og så får Bjarne IM Jens Ove Fries Nielsen i sidste runde. Set fra mit dårlige syn – Bjarne spillede det bedste skak på holdet + en god og hyggelig chaufør. Tak for turen.