Klubturnering 5. runde

Tirsdag aften blev tre udsatte partier i klubturneringen afviklet:

Torben Kleinschmidt–Bjarne Sønderstrup: 0-1

Carl Johan Andersen–Christian Gottschalck: ½-½

Thor Rasmussen–Andreas Bock: 1-0

5. runde, der afvikles tirsdag d. 4. marts kl. 19 er nu lagt. Tabellen med parringerne kan ses her.

Alene i spidsen efter 4. runder er forsvarende klubmester Søren Andersen med 3½/4, men han er skarpt forfulgt af et felt på tre spillere med 3 point: Bjarne Sønderstrup, Sune Kovshøj og Jesper Thomsen. Desuden banker både Michael Øe og Karl Henrik Laursen på i topstillingen med hver 2½ point men for et parti mindre.

Eventuelle afbud til på tirsdag bedes meddelt her på hjemmesiden eller via mail/telefon til undertegnede og den pågældende modstander. Se telefonnumre og mailadresser her.

1. Hej!

Jeg må desværre melde afbud i mit parti mod Henrik Sigvardsen i runde 5.

Vh. Johan R. Holmström

2. jeg må også melde afbud til i aften d 4 jeg har skrevet til mads og bo på sms per